مديريت كيفيت -- Quality Management

وفاداری مشتری

آيا مي دانيد:

هزينه يافتن هر مشتري تازه هفت برابر هزينه هاي نگهداري مشتريان جاري است؟

 

كمتر از 20% مشتريان شما, بالغ بر 80% سود شما را فراهم مي كنند؟

 

در 62% از شركتها, كاركنان از چگونگي استفاده مشتريان از محصولاتشان اطلاعي ندارند !

در 17% از شركتها, فروشنده ها با مشتريان گفتگويي ندارند, 22% از مديران ارشد, 29% از بازاريابها و 67% از محققين توسعه نيز گفتگو و ارتباطي با مشتريان خود ندارند !

بيش از 50% محصولات جديد در بازار موفق نمي شوند؟!

در بيش از 92% از محصولات ناموفق, قبل از طراحي با مشتري رابطه اي موثر برقرار نشده است؟

كاهش 5 درصدي در نرخ از دست رفتن مشتري افزايش سود 125 درصدي را در پي خواهد داشت؟

 

+ Gholamreza Hemmatee ; ۱٠:٠۸ ‎ق.ظ ; شنبه ٢٠ دی ،۱۳۸٢
comment نظرات ()